Wordless Wednesday #3 - Kucing


Mengimbau Kenangan Seekor Kucing Milik Kawanku Syafiq & Bella yang dah mati
Nama kucing : Kid
baru pagi tadi saja mati..sedar dia mati dlm kol 9.45pg..



 Sebelum Mati:














Selepas Mati:

Kesiannya...mata terbukak..

mati dalam keadaan sakit..

Add caption


{ 15 comments.. read them below or add one }

nadia fatihah nadia fatihah July 27, 2011
alooo, tragis betul..mati dengan mata terbukak lagi..
F.U.Z.Z.Y F.U.Z.Z.Y July 27, 2011
:(( kenapa mati?
sian la..mesti sangat2 sedih kan..
:((
Cik Bunny Cik Bunny July 27, 2011
Cik Bunny promote blog anda =D
http://inspirebunny.blogspot.com/2011/07/perkara-yang-mesti-elak-samasa-berblog.html
cintatulip cintatulip July 27, 2011
:'( rindu kucing sy dh mati gak.. :(
Famili Ceria Famili Ceria July 27, 2011
@F.U.Z.Z.Y
dari apa yang aku tengok, dia mungkin kena cakar dengan kucing lain sebab dekat tangan dengan kaki dia ada luka2 pastu mula la dapat penyakit lain macam mula-mula dia dapat demam pastu mulut dia kena ulser smpai air liur selalu keluar, dan dia selalu cirit-birit ...dia jugak susah makan ubat, nak minum air dengan makan pun kena paksa..
cik.saffa.here.with.love. cik.saffa.here.with.love. July 27, 2011
dia dah pegi...relakan jek..

errrrr bibin apa kaba?
Fitrihadi Fitrihadi July 28, 2011
tiap yang hidup pasti akan pergi..
KiD KiD July 29, 2011
haa?? aku mati??? tidaaaaaakkkk
Hanis Azla Hanis Azla July 29, 2011
comelnya aksi kucing tu.. tp saya takut kucing.. rugi betul rasanya..
Famili Ceria Famili Ceria July 29, 2011
@KiD
bukan ko la...kucing tue..:D
Farid bin Aspar Farid bin Aspar August 04, 2011
Macam mana boleh sakit ni? Macam teruk je sakit dia... Tapi macam mana boleh kena dengan kucing lain, dalam sangkar je tgk ni...
Famili Ceria Famili Ceria August 05, 2011
@Farid bin Aspar
sebenarnya takder banyak gambar di luar sangkar...tu yang gambar banyak dalam sangkar tue...
Farid bin Aspar Farid bin Aspar August 07, 2011
Patut la... haha.... tapi dia masuk sendiri dalam sangkar la ye... haha

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.