Teka- teki 3 (Jom pakat2 jawab)

Salam dan Selama Pagi Malaysia...Hari ini hari Ahad so cuti sbb Kelantan masuk final...tp sayang las menit buleh pulak Terengganu boh gol...tp x pa mgkin bkan rezeki Kelantan kot....hari ini aku rasa cam nak bagi teka-teki lak.. Korang jawab dulu sebab jawapan akan diberi kol 12 tghari nanti...itupon kalu x de halangan...Selamat Menjawab...








p/s:jawapan mestila mengikut susunan dan tiada hadiah yang akan diberikan keranaia hanyalah sekadar suka-suki..:D

12) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?


13) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?


14) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?


15) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?


16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape
bendanya?

2 comments.. read them below or add one

orang panggil aku 'KAM' orang panggil aku 'KAM' June 12, 2011
12)PENYAKIT TU UNTUK ANJING JA...BUKAN LELAKI
13)BEZANYA BAIK NGAN KURANG BAIK JELA HUHU
14)DUA2 KENAL SATU SAMA LAIN HIHI...KAN BINTANG TERKENAL HIHI
15)TUKANG GALI KUBUR....
16)NI SOALAN TAK MAMPU PIKIR JAP...UMPH UMPH....
dyg dyg June 12, 2011
12. lelaki buaya bkn anjing
13. sekretari baik: 'selamat pagi tuan" sekretari kurang baik: "dah pagi ni tuan"
14. 2 2 guna michael d dpn
15. tukang gali kubur
16. tahi idung

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.